donderdag 2 januari 2014

Mijn 2013


Eerst en vooral wens ik iedereen een gelukkig nieuwjaar ! Ik wens jullie veel geluk toe en hopelijk wordt 2014 echt een geweldig jaar. 2013 vloog echt voorbij, ik kan het nog niet geloven dat we nu al 2014 zijn. Voor mij was 2013 best wel een goed jaar, er waren natuurlijk ook minder leuke momenten maar er waren veel momenten die echt geweldig waren.




In 2013 maakte ik een potje en vulde die met briefjes. Op die briefjes stonden alle momenten die ik zeker wou onthouden omdat ik ze echt leuk vond. Ik ben iemand die vooral de goede dingen wil onthouden daarom heb ik enkel de leuke momenten in het potje gestoken. Het is echt leuk om die briefjes nu te lezen en dan terug te denken aan al die momenten. Voor 2014 doe ik dit sowieso opnieuw.


In 2013 ben ik een paar keer op reis geweest. Ik ging met school voor 3 dagen naar Parijs, samen met mijn beste vriendin ging ik voor een paar dagen naar Londen en samen met mijn familie gingen we voor 10 dagen naar Turkije. Het waren echt top momenten en ik zou ze zo opnieuw willen beleven ! Ook ging ik op schoolreis naar de efteling en tijdens de zomervakantie ging ik voor een week naar de Belgische kust. 







In 2013 werd ik helemaal verliefd op het kunstschaatsen en ik deed mee aan de clubgala wat ik echt super vond. Ik ging ook naar mijn aller eerste concert  en dat was die van One Direction, een paar maand later ging ik naar mijn tweede concert en toen ging ik naar Selena Gomez.



In 2013 heeft het in maart zelfs nog gesneeuwd wat heel raar was maar best wel leuk want doordat er zoveel sneeuw was, werden de school lessen die dag afgelast en mochten we dus gewoon thuis blijven. 
Mijn oudere zus werd in 2013 zwanger wat mij nu tante maakt van mijn neefje Laurens, hij is super schattig ik ben echt heel blij met zijn geboorte ! 
Samen met enkele vrienden ging ik tijdens Halloween naar Walibi wat ook de eerste keer was en het was echt super, dit jaar wil ik het zeker nog is opnieuw doen ook al is Halloween nog ver, en ik zou eigenlijk ook nog wel is naar Disneyland Parijs willen gaan. 



2013 was voor mij echt geslaagd en ik hoop dat ik voor 2014 hetzelfde zal kunnen zeggen. Hoe was jullie 2013 ?  







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen