dinsdag 17 december 2013

Lorde - Pure Heroine (extended)


Lorde is een 17-jarige zangeres uit Nieuw-Zeeland. Ze heeft al veel bereikt in haar carrière, haar nummer , Royals , behaalde al nummer 1 op de hitlijsten van Canada , Nieuw-Zeeland en de Verenigde  Staten. Ondanks haar leeftijd vind ik dat ze al redelijk 'volwassen' liedjes maakt. Ik had nooit gedacht dat ze maar 17 was. Op haar album heeft ze een paar liedjes staan die echt heel goed zijn.





Het liedje Royals kennen jullie waarschijnlijk allemaal al, dit was het eerste liedje dat ik van haar hoorde en ik vond het meteen goed. Selena Gomez heeft dit liedje tijdens haar stars dance tour gecoverd, zo heb ik het liedje eigenlijk 'ontdekt'.


No better, vond ik ook meteen leuk toen ik het voor het eerst luisterde. Dit liedje geeft mij een beetje een dubbel gevoel, ik krijg zin om te dansen maar het geeft mij ook zin om gewoon te relaxen en rustig te zijn.


Million Dollar Bills klinkt heel het liedje door eigenlijk een beetje hetzelfde maar ik vind het een zeer leuk liedje. Het lijkt wel een liedje dat je vrij rap beu wordt maar tot nu toe ben ik het nog niet beu gehoord. 



White teeth teens vond ik in het begin niet echt goed maar toen ik het een 2de keer luisterde vond ik het al beter , en na een 3de keer vond ik het echt goed. 



Verder vind ik Team en Tennis Court ook leuke liedjes. Wat ik ook vind is dat al haar liedjes een beetje dezelfde genre hebben, ze heeft iets kenmerkend dat in elk liedje terug komt.

Wat vinden jullie van haar liedjes ?

2 opmerkingen:

  1. Ja, ik vind haar muziek kei tof!

    Neem trouwens eens een kijkje op mijn blog, daar vind je een hele leuke winactie voor Kerst. :)
    www.tessevea.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige nummers maakt zij!

    x

    www.lovinglifeiseasy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen