maandag 4 november 2013

At the moment



Het is al even geleden dat ik nog een bericht geschreven heb, maar hier ben ik weer met een berichtje. Deze keer wou ik met jullie delen wat zo mijn 'favorieten' op het moment zijn. Welk liedje ik op dit moment altijd op repeat heb staan , wat ik het liefst eet of drink op dit moment , ...


Ik zal beginnen met mijn lievelingsliedje op dit moment. Eigenlijk heb er zelfs 2 

Story of my life - One Direction 
Classic - MKTO



Mijn favorieten lip balsem op het moment is Cherry me baby lips. Deze maakt je lippen zo zacht ! En hij geeft ook een subtiele rode kleur op je lippen. 


De almond body butter van The Body Shop is ook 1 van mijn favorieten op dit moment. Hij hydrateert mijn huid goed en ik vind de geur speciaal , ik had deze geur nooit eerder geroken. 


's Morgens drink ik graag vers geperst fruitsap of een smoothie. De smoothie die ik nu bijna elke ochtend maak bestaat uit : 1 sinaasappel  , een kiwi en een halve banaan. Hmmmm geweldig.  


Mijn lievelingsfilm op dit moment en eigenlijk al een aantal maanden is The Notebook. Ik vind het zo'n mooie film ! Echt waaw. 



En als laatste mijn favoriete boek. Je kon het in het vorig artikeltje al lezen dat ik The fault in our stars zo'n mooi boek vind en dat is tot nu nog altijd mijn lievelingsboek. 



Wat zijn jullie favorieten op het moment ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen