donderdag 3 oktober 2013

The fault in our stars


The fault in our stars is een boek geschreven door John Green. Het boek gaat over een meisje , Hazel Grace , dat aan longkanker leidt. Dankzij medicatie en bepaalde behandelingen kan ze langer leven. Hazel is 16 jaar. Tijdens cancer kid support group ontmoet Hazel de knappe Augustus Waters en het klikt meteen tussen hen.



The fault in our stars is 1 van de beste boeken dat ik tot nu toe gelezen heb. Voor dit boek had ik nog nooit gehoord van John Green. Ik ben blij dat ik hem "leerde kennen" want hij is een zeer goede schrijver , ik ga zeker nog andere boeken van hem lezen.


Boeken die over kanker gaan zijn triestig maar John Green slaagde erin om dit boek toch nog grappig te maken. Dit boek heeft mij meer als 1 keer een lach op mijn gezicht getoverd. Hij toverde trouwens niet alleen een lach op mijn gezicht maar ik moest ook is een traantje wegpinken. Eigenlijk meer als 1 traan. Ik vond het heel jammer toen ik de laatste zin van het boek las , ik wou echt dat het verhaal langer was. Zo'n mooi verhaal !

Het is echt een aanrader , iedereen zou het is moeten lezen !


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen