zondag 4 augustus 2013

Shoplog Londen


Deze zomer ging ik voor de tweede keer naar Londen. Ik was super enthousiast en ik had er echt heel veel zin in ! We hadden nog redelijk veel geluk met het weer , er was maar 1 dag waarop het een hele voormiddag en middag geregend had. Op die dag zijn we dan ook gaan shoppen omdat we dan voornamelijk binnen zaten. Ik heb redelijk wat gekocht maar ook niet te veel. Ik geloof dat 85 % van mijn aankopen uit Primark komt , haha ! 


Ik zal beginnen met de dingen die ik in Primark kocht. Het spijt mij dat alle kleren gekreukt zijn , ik kan er echt niets aan doen. 




Deze pyjama broek vond ik heel schattig , er zitten allemaal kleine hondjes op. Op dit moment van het jaar is het een beetje te warm om met een lange pyjama broek te slapen maar in de winter zal deze in ieder geval goed van pas komen !


Oorspronkelijk ging ik deze pyjama shirt niet kopen maar mijn vriendin kocht hem en ze heeft mij overtuigd om hem ook te kopen. Er staan verschillende handgebaren op geschreven , eigenlijk is hij best nog cool.


Ik kocht ook 2 paar schoenen bij primark gewoon omdat ze zo goedkoop waren ! Ze waren elk 3 pond en ik vond ze allebei wel leuk dus heb ik ze maar gekocht. De kwaliteit is niet super maar ik had niets anders verwacht.



Ik was in het begin niet echt fan van Crop tops maar ik begin ze nu leuker en leuker te vinden. Dit is de eerste crop top dat ik kocht en ik ben er blij mee. Ik ben van plan om deze te dragen met een high waisted short of broek.





Eigenlijk is deze pull ook in de crop top stijl maar ik kocht hem in een veel te grote maat. Wanneer ik hem aanheb lijkt het op een gewone pull. Mijn maat was er niet meer maar ik wou hem echt wel graag hebben.


Als laatste kocht ik bij primark ook een handtas. Deze tas is heel groot , er kan super veel in ! 


In m&m's world kocht m&m's en deze lipsmackers , ze hebben alle 4 dezelfde chocolade geur.


In River Island kocht ik deze parfum hij heeft een geur die ik niet goed kan omschrijven. Mijn papa vindt dat het voornamelijk naar freesia ruikt (een bloem). De noten zijn : freesia , rozen , jasmijn , tuberoos,  subtiele citrus noot en perzik. En als laasts nog een combinatie van tonkaboon en musks.


We gingen ook even bij Topshop binnen en daar vond ik een set van 7 ringen , waarvan 3 midi ringen.


In new look kocht ik en set van 2 armbandjes , ik vond ze heel leuk omdat ze een subtiele touch geven.


Ik kocht een witte short bij bershka , ik ben hier heel blij mee want hij is niet te kort en ook niet te lang.


Het laatste dat ik kocht was niet in een gewone winkel maar op Camden market. Daar vond ik deze pull , ik had deze pull al eerder gezien op tumblr en ik was dan ook super excited toen ik hem daar zag. 


Het allerlaatste dat ik wil tonen kocht ik niet maar mijn vriendin. Zij heeft een iPhone case gevonden in de vorm van stitch , ik vond hem zo cool dat ik hem even met jullie wou delen. 



Dit was het , ik hoop dat jullie het leuk vonden ! xxx

1 opmerking: