woensdag 7 augustus 2013

Peach pie - Traffic jam


In de lente en zomer vind ik lichte en felle nagellak kleuren heel erg mooi. Rode lippenstift vind ik het hele jaar door heel mooi. Daarom kocht ik onlangs bij kruidvat een lichte nagellak kleur van Maybelline en een rode lippenstift van NYC. 



Rode lippenstift vind ik bij veel mensen heel erg mooi staan en ik wou het ook eens proberen. 
Ik kocht de NYC expert last lip color voor € 3.29 , het is de eerste lippenstift die ik in mijn bezit heb want voordien kocht ik vooral lipgloss. 
Deze lippenstift is vrij lang op mijn lippen gebleven , ongeveer 3 uren. Ook heeft hij een zoete geur , de geur doet mij denken aan kersen.



Het viel mij op dat ik nog geen lichte nagellak kleur in mijn bezit had en ik wou er zeker 1 hebben. Daarom kocht ik deze nagellak uit de Maybelline new york color show collectie. Hij kostte € 3.99. 
Ik was wel een beetje teleurgesteld toen ik mijn nagels aan het lakken was want hij was na 1 laagje niet zo goed te zien en ik wou dat hij een beetje meer opviel. Na 3 laagjes was ik pas tevreden , dit wilt niet zeggen dat hij niet mooi is met maar 1 laagje of 2 maar ik vind hem veel mooier na 3 laagjes. 





Ik hoop dat jullie het leuk vonden ! xxx 

3 opmerkingen: